osnivačice udruge iLabiLab je udruženje stručnjaka za habilitaciju djece s razvojnim teškoćama i cjelokupnu podršku njihovim obiteljima. Naš rad se bazira na tri glavna područja:

  • PREVENCIJA
  • HABILITACIJA
  • SAVJETOVANJE

Stručni tim radnog terapeuta, edukacijskih rehabilitatora, psihologa, fizioterapeuta i socijalnog radnika procjenjuju djecu te stvaraju individualni program prema kojem svi rade zajedno, uključujući obitelj, skrbnike i druge djetetove terapeute. Cilj nam je pružiti cjelokupnu, holističku podršku svakome djetetu i njegovoj obitelji procjenom, individualnim tretmanima te psihosocijalnim savjetovanjem. Naš tim savjetuje roditelje o daljnjem radu pri svakom sastanku gdje dogovaramo ciljeve te radimo individualni plan i program.

Napomena: Radimo s obiteljima s engleskog govornog područja. Članovi našeg stručnog tima su svoje znanje i vještine stekli obrazovanjem, životom i radom u inozemstvu adaptirajući se na različite kulture i jezike.

iLab trenutno nudi usluge:

1. Procjene neurorizične dojenčadi i djece s razvojnim teškoćama do 18te godine:

    • procjenu radnoterapijskih vještina,
    • procjenu senzorne integracije za dojenčad,
    • procjenu senzorne integracije za djecu,
    • procjenu ranog motoričkog razvoja (prema MAESu),
    • procjenu spontanih pokreta

2. Neurorazvojne vježbice (npr. za prijevremeno rođenu djecu, neurorozičnu dojenčad, distoni sindrom, hipertonus te hipotonus)

3. Poticanje senzorne integracije (npr. za neurorizičnu dojenčad, djecu s odstupanjem u razvoju poput poremećajem senzorne integracije, cerebralnom paralizom, intelektualnim teškoćama, kašnjenjem u usvajanju posturalnih reakcija, različitim sindromima, pervazivnim poremećajem tj djecu iz autističnog spektra).

Senzorna integracija za dojenčad je namijenjena djeci koja imaju teškoće povezanosti i privrženosti s roditeljem, dojenčadi koja prekomjerno plaču, dojenčadi koja imaju teškoće uspavljivanja i prospavljivanja, s teškoćama u hranjenju te također onoj dojenčadi koja teško uspostavljaju očni kontakt s odraslom osobom te se teško fokusiraju u igri.

4. Neurosenzomotorna i refleksna integracija (npr. oralno-motorna preosjetljivost, selektivni apetit, taktilna hiperosjetljivost, teškoće u pisanju, noćno mokrenje, teškoće s pažnjom/hiperaktivnost, mišićni tonus (posebno kod hipertonusa kod djece s cerebralnom paralizom), teškoće sa spavanjem, uspostavljanja lateralizacije tijela, razvoj složenih motoričkih radnji: hodanje –sjednje-skakanje-poskakivanje-trčanje, hod na prstima, nakon operativnih zahvata i ponovnog uspostavljnja motoričke funkcije, bol (npr. abdominalna bol), ispravljanja posture ili držanja tijela, sindrom iritabilnog dojenčeta)

Grupni rad se očituje na nekoliko razina:

          • rad s grupom koja se sastoji od djetetovih članova obitelji i skrbnika
          • rad s drugim djetetovim terapeutima
          • rad s našim stručnjacima iz različitih područja razvoja djece
          • rad s drugim institucijama
          • rad s više djece ili više obitelji istovremeno

Svakom djetetu i njegovoj obitelji pristupa se individualno te se stvara program i eventualni raspored. S obzirom da svaka obitelj ima drugačije potrebe i mogućnosti, najbolje Vam možemo pomoći ako nam se javite na info@ilab.hr ili pošaljete upit putem kontakt forme.

 

Vidimo se!

Leave a comment

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>